Cases
Artikler
BOE podcast
Personlig branding
Kontakt os
Kontakt os
Artikler
AIDA: Skriv dig til succes med et simpelt framework for opbyggelsen af din næste tekst
Det behøver ikke at være svært at skrive så man får folk med på sin rejse. Det kan gøres meget enkelt ved at planlægge tilgangen en smule
Jul 29, 2024
Kunsten i at bygge et personligt brand og bruge det til at skabe omsætning
Hvordan opbygger du et stærkt personligt brand i en digital verden? Her er nøgleelementerne, der har hjulpet os med at gå fra 0 kr. til 500.000 kr. i omsætning på 7 måneder: Passion og Autenticitet: Vær passioneret om dit arbejde. Netværk: Skab ægte relationer, ikke kun professionelle forbindelser. Referrals: Udnyt tilfredse kunder som ambassadører. LinkedIn: Brug platformen aktivt for at nå dit netværk igen og igen. Podcast: Skab tillid og relationer gennem længere formater. Undgå Burnout: Byg et brand omkring din passion og vær vedholdende.
Jul 18, 2024
Hvordan undgår vi at bruge tid på at lave content?
Optimering af Tid og Ressourcer: Skræddersyede Content Løsninger for Sociale Medier
Jul 18, 2024
Får man fat i den rigtige målgruppe med TikTok?
Kort sagt, ja, det kan du sagtens, alt efter hvilket produkt du sælger. 🇩🇰 98,5 % af følgerne er fra Danmark ⛪️ 65,2 %+ fra Københavns omegn 👨 69,0 % af følgerne er 25-55+ år gamle
Jul 18, 2024
Mindre er mere, når det kommer til budskaber i top-of-funnel 🚀
Hold dit budskab enkelt for at optimere dit brand
Jul 18, 2024
Vidste du, at du sagtens selv kan lave content der virker?
Både til din markedsføring og organisk SoMe. Her er mine tips til, hvordan du gør det.
Jul 18, 2024
Hvordan får du engagerende content ud på de sociale medier?
Her er et sneak peak bag kulisserne, hos Invisu ApS, hvor du kan se, hvordan vi vælger, hvilke film der skal ud hvilke steder.
Jul 18, 2024
De kunder, der er sværeste at håndtere, kan vise sig at blive min nøgle til succes
Både til din markedsføring og organisk SoMe. Her er mine tips til, hvordan du gør det.
Jul 18, 2024
Kunsten i at bygge et personligt brand og bruge det til at skabe indtjening.
Hvordan kan du skille dig ud og opbygge et stærkt personligt brand?
Læs mere
9 Jun.
Budskabet i top-of-funnel content
Det er klarheden og fokus i budskabet, der gør en forskel.
Hold dit budskab enkelt – i alt fra dine organiske opslag til dine betalte annoncer.
Læs mere
15 Jan.
Kan du lave content selv?
Vidste du, at du sagtens selv kan lave content der virker? 🚀
Både til din markedsføring og organisk SoMe. Her er mine tips til, hvordan du gør det
Læs mere
11 Jan.
Vores posting process på Sociale Medier 🎯
Hvordan får vi engagerende content ud på de sociale medier?
Her er et sneak peak bag kulisserne, hos
Invisu ApS
, hvor du kan se, hvordan vi vælger, hvilke film der skal ud hvilke steder.
Læs mere
20 Dec.
De sværeste kunder bringer værdi
De kunder, der er sværeste at håndtere, kan vise sig at blive min nøgle til succes.
Den anden dag, på job med
Invisu ApS
, skulle jeg ud til et shoot, og jeg var ikke synderligt positiv. Udfordringerne var:
Læs mere
15 Dec.
Får man fat i den rigtige målgruppe med TikTok?
Vi troede, ligesom mange virksomheder gør, at det ville være svært at nå den rigtige målgruppe med TikTok, MEN...
🇩🇰 98,5 % af følgerne er fra Danmark
⛪️ 65,2 %+ fra Københavns omegn
👨🏼 69,0 % af følgerne er 25-55+ år gamle
Læs mere
12 Dec.
Hvordan undgår vi at bruge for meget tid på at lave content?
Hvordan vi undgår at kunden bruger noget tid overhovedet på at lave content til
- Sociale medier
- Markedsføring
- Hjemmesiden
Læs mere
10 Dec.