Hvordan får du engagerende content ud på de sociale medier?

Her er et sneak peak bag kulisserne, hos Invisu ApS, hvor du kan se, hvordan vi vælger, hvilke film der skal ud hvilke steder.

July 18, 2024

Vi har fokus på at bygge organisk reach på TikTok. Ikke kun for at få en god målgruppe at markedsføre til, skabe social proof og en professionel online tilstedeværelse, men for at markeds-teste det content vi laver.

1️⃣ Som i kan se i billedet, starter vi med at scripte de film vi laver med kunden. Vi filmer, editor og udgiver dem.

✅ Bum, det var det. Job done... ej jokes 😉

🔄 Next step Re-purposing: Succes på TikTok signalerer grønt lys for at tilpasse vores content til platforme som LinkedIn, YouTube, Instagram og Facebook. Dette giver os mulighed for at udvide vores rækkevidde og potentielt bruge videoerne i vores markedsføringsstrategier.

💡 Dertil har vi også fundet ud af, hvilke emner som folk gerne vil høre mere om. Vi begynder så at lave nye scripts i samme boldgade, så vi bygger videre på hvad vi ved der virker.

Vores mission? At skabe videoer, der ikke bare ses, men når ud til den rette målgruppe. Og sådan sikrer vi, at vores brandhistorie ikke blot fortælles - den opleves.

Personlig Branding
<