Får man fat i den rigtige målgruppe med TikTok?

Kort sagt, ja, det kan du sagtens, alt efter hvilket produkt du sælger. 🇩🇰 98,5 % af følgerne er fra Danmark ⛪️ 65,2 %+ fra Københavns omegn 👨 69,0 % af følgerne er 25-55+ år gamle

July 18, 2024

Da Sebastian Kolter og jeg begyndte at arbejde med organisk TikTok, havde vi ikke forventet de resultater, vi ser nu.

Vi troede, ligesom mange virksomheder gør, at det ville være svært at nå den rigtige målgruppe med TikTok, MEN...

Det er meget bedre, end man umiddelbart skulle tro. TikToks algoritme hjælper nemlig enormt meget med at nå ud til:

1️⃣ En lokal målgruppe (98,5 % fra Danmark, 65,2 %+ fra København)
Dette er fantastisk for virksomheder, der ønsker at markedsføre sig over for folk, der reelt er interesserede i deres service og kan købe den.

2️⃣ Den rigtige aldersgruppe (69 % i alderen 25+)

I modsætning til hvad der tidligere har været opfattelsen, nemlig at 'kun unge mennesker er på TikTok', ser vi nu, at mange voksne og ældre også benytter platformen.

TikTok er ikke længere et socialt medie begrænset til ungdommen. Vi er nået til et punkt, hvor virksomheder også kan drage fordel af platformen, både gennem organisk vækst, som vi hos Invisu Marketing primært arbejder med, men også gennem betalt markedsføring på platformen.

Personlig branding
<